IQOS 3 MULTI problēmu novēršana

Sargā IQOS no ūdens, tiešu saules staru un/vai karstuma iedarbības.

Neatstāj IQOS ierīci ilgstošu laiku karstā vietā, piemēram, automašīnā, jo var tikt bojāta baterija vai elektronika vai pasliktināts to stāvoklis.


Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veic atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst. 10:00 līdz 18:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.

Jebkurš baltais gaismas indikators norāda uz to, ka ierīce veic dažādas darbības, piemēram, uzlādi, atkārtotu inicializāciju, ir gatava lietošanai, pilnībā uzlādēta utt. 

Jebkurš sarkanais gaismas indikators norāda uz ierīces kļūdu vai to, ka ierīce darbojas ārpus darba temperatūras (0–50 °C). 

Lūdzu, veic ierīces atiestatīšanu un mēģini vēlreiz.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu,  izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst. 10:00 līdz 18:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

IQOS 3 Multi vibrācijas tiek aktivizētas tālāk aprakstītajās situācijās:

- Karsēšanas sākumā (kad nospiežat pogu, lai sāktu) — viena vibrācija.

- Kad ierīce ir gatava lietošanai — divas vibrācijas.

- Kad lietošanas laiks ir gandrīz beidzies (30 sekundes pirms tabakas sesijas beigām) — divas vibrācijas.

Tu vari viegli atiestatīt IQOS 3 Multi ierīci, nospiežot un 10 sekundes turot nospiestu pogu, un pēc tam to atlaižot.

Gaismas indikatori iedegsies un izdzisīs, apstiprinot atiestatīšanu.