IQOS diagnostikas rīks palīdzēs Tev rast risinājumus dažādām ierīces problēmām. Atbildot uz dažiem jautājumiem, saņemsi plašāku informāciju un iespējamos risinājumus. Ja problēmu nevarēs atrisināt tiešsaistē, palīdzēsim apmainīt bojāto ierīci un saņemt jauno ierīci sev ērtā vietā, tostarp ar piegādi uz mājām.
IQOS diagnostikas rīks ir vienkārši un ērti lietojams - tas palīdzēs Tev atrisināt radušos problēmu. Pārbaudīt IQOS vari mūsu mājas lapas IQOS.lv Palīdzības un atbalsta sadaļā jebkurā diennakts laikā.
Kur atrast IQOS diagnostikas rīku?
IQOS diagnostikas rīks ir atrodams mūsu mājaslapā:
• Palīdzības un atbalsta sadaļā izvēlies IERĪCES PAŠDIAGNOSTIKA
• pieslēdzies savam privātajam kontam, Manas ierīces sadaļā izvēlies “Ierīču pārvaldība” un noklikšķini uz “Diagnostikas rīks”.
Ja Tava ierīce ir bojāta un tā ir atzīmēta kā derīga apmaiņai, izmantojot IQOS diagnostikas rīku, vari pasūtīt jaunu ierīci apmaiņai.
Kā es varu noskaidrot, vai mana ierīce ir derīga apmaiņai?
IQOS ierīces var tikt apmainītas, ja tām ir derīga garantija vai tās ir reģistrētas IQOS CARE PLUS programmā. IQOS diagnostikas rīks pārbaudīs informāciju Tavā privātajā kontā, tāpēc iesakām pārliecināties, ka esi reģistrējis savu IQOS ierīci.
Nezini, kā izveidot IQOS kontu un kā reģistrēt ierīci? Detalizētu instrukciju un darbības vari atrast ŠEIT.
Kur es varu apmainīt savu IQOS?
Ja IQOS diagnostikas rīks konstatēs nenovēršamu problēmu un ja ierīce būs derīga apmaiņai, varēsi izvēlēties sev ērtāko IQOS 2.4 Plus vai IQOS 3 DUO apmaiņas veidu:
• mūsu veikalos,
• DUS VIADA;
• DUS VIRŠI;
• piegāde ar kurjera starpniecību.