Gadījumos, kad Tava IQOS ierīce vairs nedarbojas vai vienkārši ir bojāta, uzzini, ka vari izmantot bezmaksas IQOS apkalpošanas pakalpojumus.
Kad būsi reģistrējis savu IQOS ierīci iqos.com, varēsi izmantot IQOS CARE PLUS - bezmaksas apkalpošanas pakalpojumus. Vairāk par IQOS CARE PLUS šeit.
IQOS CARE PLUS un nejaušu bojājumu novēršana ar IQOS
Kad pievienosies IQOS CARE PLUS programmai, saņemsi bezmaksas pakalpojumu Nejaušu bojājumu novēršana uz 1 gadu. To var izmantot, ja IQOS ierīce ir bojāta vai vairs nedarbojas tavu darbību dēļ (tā nav ražotāja vaina). Tādā gadījumā Tava ierīce vienu reizi bez maksas tiks apmainīta pret jaunu. Var apmainīt ierīces turētāju vai kabatas lādētāju, vai uzreiz abas ierīces daļas. Lai būtu spēkā pakalpojums Nejaušu bojājumu novēršana, Tev jābūt reģistrētam lietotājam un jāpievieno sava IQOS ierīce savam lietotāja kontam.
Programmā piedalīties vari, ja:
- Tev ir IQOS lietotāja konts;
- Tava ierīce ir reģistrēta IQOS kontā;
- reģistrētā ierīce iegādāta ne senāk kā pirms 1 gada.
Ja atbilsti pēdējam punktam, bet Tev vēl nav IQOS lietotāja konta un/vai Tava ierīce nav reģistrēta, piedāvājam detalizētu instrukciju, kā to izdarīt.
Kā saņemt IQOS CARE PLUS pakalpojumus?
Ja tev ir jautājumi par IQOS – sazinies ar mums gan darba dienās, gan nedēļas nogalē!
Ja tev ir jautājumi, aicinām sazināties ar Klientu apkalpošanas centru:
- pirmdien–piektdien: 9.00–21.00,
- sestdien–svētdien: 10.00–18.00.
IQOS konsultanti atbildēs uz visiem ar IQOS saistītajiem jautājumiem, izmantojot šos kanālus:
- šajā mājaslapā, nospiežot LiveChat ikonu, kas atrodas labajā stūrī;
- ar personisku ziņu oficiālajā IQOS Facebook lapā – IQOS Latvija;
- pa e-pastu contact.lv@iqos.com;
- pa bezmaksas tālruņa numuru 800 200 90.
Atbildes un IQOS konsultācijas var saņemt arī tuvākajā IQOS veikalā.